niedziela, 22 stycznia 2017

Ocenzurowana i trochę poprawiona nocna działalność narkotyczna

5 rano to dobry czas
By się pożegnać
#poezja
Nie jestem przecież poetą
W życiu nie napisałem wiersza
Tak tylko się bawię

Z tobą

Bez ciebie

----

Improwizacja 5 i ostatnia

Zaszło nieporozumienie
Lokalizacyjne
Dwa zjawiska pojawiły się
Daleko od siebie

Wszechświat pomylił się
Ulokował ciebie
Gdzieś indziej
Niż obok mnie

To straszny błąd

Naprawmy razem
Wszechświat

----

Improwizacja 3

Chciałbym być

Chciałbym nocą
Tak o 3:30
Ogrzewać się
Twoim ciepłem

Chciałbym brać ciebie
Jak biorę narkotyki
Chciałbym ciebie pić
Palić
Wdychać

Chciałbym ze wszystkich stron
Otoczyć się
Tobą

----

Improwizacja

Połamali mi ręce
Zgnietli moje płuca
Wydłubali moje oczy
Skruszyli moje kości

Ja wciąż cię kocham
Nie umiem inaczej już

Nie umiem inaczej

----

Słońce leży blisko wewnętrznej krawędzi Ramienia Oriona
w Drodze Mlecznej, w obrębie Lokalnego Obłoku Międzygwiazdowego
lub Pasa Goulda, w odległości 7,5–8,5 kpc (25 000–28 000 lat świetlnych)
od Centrum Galaktyki
i jest zawarte w Bąblu Lokalnym
obszarze wypełnionym rozrzedzonym gorącym gazem
prawdopodobnie wytworzonego przez pozostałość po supernowej
która stworzyła pulsar Geminga

https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82o%C5%84ce#Ruch_i_po.C5.82o.C5.BCenie

Kurwa mać

Bezsensu

Kocham cię
Mój wszechświecie

----

Byłem zaskoczony gdy po mnie przyszli
Byłem w szoku gdy powiedzieli mi że to koniec
Nie wierzyłem gdy strzelali mi w głowę

Do dziś nie wierzę

----

W wyniku ucieczki
W przestrzeń kosmiczną
Utracimy wodę

Oceany wyparują
Pozostawiając planetę
Nieprzyjazną dla życia

Czerwony olbrzym
Spopieli nas

Spali mnie
I ciebie

Będę szczęśliwy
Płonąc obok ciebie

https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82o%C5%84ce#Los_Ziemi

----

Zakochajmy się
Po prostu
Zwyczajnie
Kompletnie

Zakochajmy się
Po prostu
Bez zastanowienia
Mocno

----

Numer aktualnie jest zajęty
Aby uzyskać połączenie
Ogarnij się
Przestań spamować
Tag #poezja
I zrób coś z sobą
Masz prawie
34 lata

----

*** (dedykowane @Gil-Galad i @RatedR)

Nie pisz więcej
Iksde
Podziel zdanie
Na wersy
Nazywaj się
Poetą

Usuń konto

----

Byłem przy tobie gdy umierałaś
Byłem przy tobie
Trzydzieści cztery lata
Patrzyłem jak umierasz

Bez słowa
Obojętnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz